משלוחים חינם בקנייה מעל 300 ש”ח

שאלות נפוצות

[vc_row][vc_column][vc_column_text][accordion title=”” open=”0″]

[accordion-item title=’כיצד ניתן להזמין מוצרים המוצגים באתר?’]

א. לבחור את המוצר/ים הרצוי/ים ולהוסיפם לסל הקניות באמצעות כפתור “הוסף לסל”. אחרי כל הזמנה ניתן לראות פירוט של המוצרים שנבחרו, בסל הקניות וכן ניתן להוסיף, להסיר או לעדכן כמויות. לסיום התהליך, על מנת להשלים את ההזמנה יש למלא פרטים אישיים. בתום ביצוע ההזמנה יתקבל אישור (במסך), וכן ישלח דואר אלקטרוני המאשר שההזמנה נקלטה.
ב. ניתן להתקשר לטלפון 03-5297155 ולבצע הזמנה טלפונית

[/accordion-item]

[accordion-item title=’מהן אפשרויות המשלוח?’]

בזמן ביצוע ההזמנה ניתן לבחור את אופן המשלוח הרצוי:

1.איסוף עצמי מהחנות – ניתן לבחור בין חנות הדגל בשוק הפשפשים ביפו: רחוב נחמן 6

או סניף דיזנגוף: רחוב דיזנגוף 262 תל אביב.

2. משלוח עד הבית באמצעות דואר שליחים בעבור 25 ש”ח.

[/accordion-item]

[accordion-item title=’מהם תעריפי המשלוח?’]

מחיר המשלוח בשירות שליחויות 25 ₪.

*ברכישה דרך האתר מעל 300 שקלים, משלוח  חינם עד הבית.

המשלוחים יתקיימו בתוך מדינת ישראל בלבד.

[/accordion-item]

[accordion-item title=’מהם תנאי התשלום?’]

תנאי התשלום הינם כדלקמן:

א. ניתן לשלם במגוון כרטיסי האשראי : ויזה,מסטרקארד , אמריקאן אקספרס, דיינרס ודיסקבר.

ב. התשלום מתבצע בצורה מאובטחת באמצעות מערכת הסליקה של PayPal.
אין צורך ברישום ל-PayPal לביצוע רכישה.

[/accordion-item]
[accordion-item title=’האם תנתן הנחה על קניה גדולה?’]

בקניה מעל 300 ₪ – המשלוח חינם.

[/accordion-item]

[accordion-item title=’מה קורה אם הזמנתי מוצר שלא קיים במלאי?’]

למרות שאנו עושים כמיטב יכולתנו שהמוצרים המוצגים באתר יימצאו במלאי, הרי שלעתים קורה שמוצרים מסויימים אוזלים מהמלאי. במקרה כזה, נעשה כמיטב יכולתנו לעדכן אותך ואם אפשר אף להציע לך מוצר חלופי. אם תקבל את הצעתנו, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, תימחק הזמנתך וכמובן נמנע מחיוב כרטיס האשראי שלך.

[/accordion-item]

[accordion-item title=’האם ניתן להחזיר מוצרים?’]

החזרות בהתאם לתקנון האתר.

[/accordion-item]
[accordion-item title=’האם ניתן לקבל ייעוץ בבחירת מתנה?’]

נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון 03-5297155 או 03-9510408

[/accordion-item]

[accordion-item title=’האם אתם אורזים את המוצר באריזת מתנה?’]

כל המוצרים נארזים באריזת מתנה יפה ומיוחדת , אלא אם מבקשים לא לעטוף לאריזת מתנה.[/accordion-item]

[accordion-item title=’שכחתי שם משתמש וסיסמא, מה עושים?’]

אם אתם מעונינים בשחזור או בשינוי שם משתמש או סיסמא, ניתן לשלוח לנו למייל

[email protected]

[/accordion-item]

[accordion-item title=’האם ניתן לבצע משלוח לכל מקום בארץ ?’]

כן, מקומות שמוגדרים בעייתים מבחינה ביטחונית, השליח יגיע הכי קרוב שאפשר אל היישוב.

[/accordion-item]

[accordion-item title=’האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית ? ‘]

ניתן לבצע הזמנה טלפונית באתר. מבצעים הזמנה כרגיל. במסך האחרון, במקום למלא פרטי כרטיס אשראי , יש לבחור באפשרות של הזמנה טלפונית

[/accordion-item]
[accordion-item title=’האם האתר בטוח לקניה ?’]

האתר מאובטח ב SSL ומאפשר לכם לבצע קנייה בטוחה בראש שקט

[/accordion-item]
[accordion-item title=’האם ניתן להחליף מוצרים?’]

ניתן להחזיר מוצרים באריזתם המקורית ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש. תוך 14 יום מיום קבלתם. ולקבל זיכוי כספי פרט לעלויות המשלוח ו5% עמלת סליקה (למעט ביגוד או מוצרים שנרכשו בסוף עונה ).

ביגוד – ניתן להחזיר ולקבל זיכוי תוך 14 יום

מוצרים שנרכשו בסוף עונה – ניתן להחליף תוך 5 יום
מעבר לכך, כל מוצר ניתן יהיה להחזיר תוך 30 יום ולקבל תמורתו זיכוי לרכישה באתר.
דמי המשלוח לא יוחזרו.

[/accordion-item]
[accordion-item title=’תוך כמה זמן יש לממש את הזיכוי ?’]

ניתן לממש את הזיכוי תוך חצי שנה מיום הנפקתו

[/accordion-item]
[accordion-item title=’כיצד ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות ?’]

03-5291755

[/accordion-item]
[accordion-item title=’מהם שעות הפעילות של שירות הלקוחות ?’]

א-ה 10:00 עד 15:00

[/accordion-item]

[accordion-item title=’האם ניתן לבצע הזמנות מיוחדות ?( מידות, גדלים וכו)’]

אנו נשתדל לעזור ולתת מענה לכל פנייה. אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות

[/accordion-item]
[/accordion][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

תפריט נגישות

אשמח לדעת כשהמוצר חוזר למלאי הנה המייל שלי

בואי נהיה חברות!

הירשמי לניוזלטר שלנו וקבלי
5% הנחה קבועה על כל הזמנה באתר.
תהיי הראשונה לדעת על מבצעים מיוחדים ועוד הפתעות.

 

יש לנו הרגשה שזוהי תחילתה של ידידות מופלאה