This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

משלוחים חינם בקנייה מעל 180 ש”ח

5% הנחה בהרשמה לניוזלטר

Cart 0

No more products available for purchase

Products
Pair with
הוספת הערה להזמנה
סך הכל Free

שאלות נפוצות

כיצד ניתן להזמין מוצרים המוצגים באתר?

א. לבחור את המוצר/ים הרצוי/ים ולהוסיפם לסל הקניות באמצעות כפתור “הוסף לסל”. אחרי כל הזמנה ניתן לראות פירוט של המוצרים שנבחרו, בסל הקניות וכן ניתן להוסיף, להסיר או לעדכן כמויות. לסיום התהליך, על מנת להשלים את ההזמנה יש למלא פרטים אישיים. בתום ביצוע ההזמנה יתקבל אישור (במסך), וכן ישלח דואר אלקטרוני המאשר שההזמנה נקלטה.
ב. ניתן להתקשר לטלפון 03-5297155 ולבצע הזמנה טלפונית

מהן אפשרויות המשלוח?

בזמן ביצוע ההזמנה ניתן לבחור את אופן המשלוח הרצוי:

1.איסוף עצמי מהחנות – ניתן לבחור בין חנות הדגל בשוק הפשפשים ביפו: רחוב נחמן 6


או סניף דיזנגוף: רחוב דיזנגוף 262 תל אביב.


2. משלוח עד הבית באמצעות דואר שליחים בעבור 25 ש”ח.

מהם תעריפי המשלוח?

מחיר המשלוח בשירות שליחויות 25 ₪.

*ברכישה דרך האתר מעל 300 שקלים, משלוח  חינם עד הבית.

המשלוחים יתקיימו בתוך מדינת ישראל בלבד.

מהם תנאי התשלום?

תנאי התשלום הינם כדלקמן:

א. ניתן לשלם במגוון כרטיסי האשראי : ויזה,מסטרקארד , אמריקאן אקספרס, דיינרס ודיסקבר.

ב. התשלום מתבצע בצורה מאובטחת באמצעות מערכת הסליקה של PayPal.
אין צורך ברישום ל-PayPal לביצוע רכישה.

האם תנתן הנחה על קניה גדולה?

בקניה מעל 300 ₪ – המשלוח חינם.

מה קורה אם הזמנתי מוצר שלא קיים במלאי?

למרות שאנו עושים כמיטב יכולתנו שהמוצרים המוצגים באתר יימצאו במלאי, הרי שלעתים קורה שמוצרים מסויימים אוזלים מהמלאי. במקרה כזה, נעשה כמיטב יכולתנו לעדכן אותך ואם אפשר אף להציע לך מוצר חלופי. אם תקבל את הצעתנו, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, תימחק הזמנתך וכמובן נמנע מחיוב כרטיס האשראי שלך.

האם ניתן להחזיר מוצרים?

החזרות בהתאם לתקנון האתר

האם ניתן לקבל ייעוץ בבחירת מתנה?

נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון 03-5297155

האם אתם אורזים את המוצר באריזת מתנה? כל המוצרים נארזים באריזת מתנה יפה ומיוחדת , אלא אם מבקשים לא לעטוף לאריזת מתנה. שכחתי שם משתמש וסיסמא, מה עושים?

אם אתם מעונינים בשחזור או בשינוי שם משתמש או סיסמא, ניתן לשלוח לנו למייל

marionetakids@gmail.coml

האם ניתן לבצע משלוח לכל מקום בארץ ? כן, מקומות שמוגדרים בעייתים מבחינה ביטחונית, השליח יגיע הכי קרוב שאפשר אל היישוב. האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית ? ניתן לבצע הזמנה טלפונית באתר. מבצעים הזמנה כרגיל. במסך האחרון, במקום למלא פרטי כרטיס אשראי , יש לבחור באפשרות של הזמנה טלפונית האם האתר בטוח לקניה ? האתר מאובטח ב SSL ומאפשר לכם לבצע קנייה בטוחה בראש שקט האם ניתן להחליף מוצרים?

ניתן להחזיר מוצרים באריזתם המקורית ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש. תוך 14 יום מיום קבלתם. ולקבל זיכוי כספי פרט לעלויות המשלוח ו5% עמלת סליקה (למעט ביגוד או מוצרים שנרכשו בסוף עונה ).

 

ביגוד – ניתן להחזיר ולקבל זיכוי תוך 14 יום

 

מוצרים שנרכשו בסוף עונה – ניתן להחליף תוך 5 יום
מעבר לכך, כל מוצר ניתן יהיה להחזיר תוך 30 יום ולקבל תמורתו זיכוי לרכישה באתר.
דמי המשלוח לא יוחזרו.

תוך כמה זמן יש לממש את הזיכוי ? ניתן לממש את הזיכוי תוך חצי שנה מיום הנפקתו כיצד ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות ?

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון מספר: 03-5291755

או לשלוח לנו מייל ל marionetakids@gmail.com

מהם שעות הפעילות של שירות הלקוחות ? א-ה 10:00 עד 15:00 האם ניתן לבצע הזמנות מיוחדות ?( מידות, גדלים וכו)

אנו נשתדל לעזור ולתת מענה לכל פנייה. אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות